gyurko blogja, videók, zenék meg minden szar ami csak kell :P
ja és frissül az csak ritkán :P
Monkey6, Kollektíva, NVC,és minden jó buliról jön egy flyer, buta youtube videók, a legjobb mp3ak, mixek dj setek. House, Techhouse, Minimal Techno, Breakbeat, Electro, Drum and Bass
Format B, Format:B, Format_B, Format-B, Popof, Dubfire, Lützenkirchen, Luetzenkirchen, Sebastian Leger, Stephan Bodzin, Oliver Huntemann, diplo, DROP THE LIME, DAFT PUNK, JUSTICE, BUSY P, DIGITALISM, Santiago Bushido, RUSKO, Backdraft, Kissy Sell Out, GOOSE, BRYAN COX [CRUX], Shir Khan, ESTAW, BOYS NOIZE, Chase and Status, Karanyi, plump djs, The Rogue Element, Splitloop, CROOKERS, POPOF, djpalotai, Alex Kenji, Balkan Fanatik, SAM HELL, Rico Tubbs, JULIAN JEWEIL, Sikztah, Sertac Kaya, Extrawelt, Switch, Partyshank, THE BLOODY BEETROOTS, STEREO KILLAZ, Plastic Shell, Stepfunker, FAKE BLOOD, DETBOI, Headshotboyz, Headshotboys, Snifter, Prym

2008. február 19., kedd

My Baby My RMX

Na most ez úgy kezdődött, hogy fogtam magam és nekiálltam filmetnézni, de 15 perc után meguntam a Nancy Drew-t, ezért gondoltam turkálok kicsit a neten hátha van valami izgi, hát természetesen semmi hasznosat nem találtam ki, de közbe ugye winamp pörgött, és így ponn azon gondolkoztam miközben Karányi Dani nagy sikerű - mondhatni - slágerét, és felötlött bennem hogy kéne csinálni valamit ezzel a dallal, már csak kiváncsiságból hogy mit lehet kihozni belőle. Hát nem mondom hogy most aztán kitettem magamért és ez valami iszonyatosan jól sikerült szám lett, de nekem így tetszik, lehet kell hozzá egy kis hangtechnika hogy kijöjjön szépen minden;)
Na a lényeg hogy összehoztam egy egész tűrhető kis remixet ebből a bizonyos számból, amiről már volt post a régebbiekben, tehát nincs más dolog mint hogy:
Tőcsed le és szeresd meg!
Ja és még dolgozok rajta nem aggódni! :D

Karányi Dani - My Baby My (gyuRko RMX)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

jo de sztem szar h a szöveg igy akad h mymymymymybaby:D:D
najo csakugy irtam mer nem beszélünk,szia:P